GARANTIE & KLACHTEN

Wij streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel bijvoorbeeld defect is, zoeken we uiteraard een passende oplossing.

Defecten

Indien u een defectmelding heeft, kunt u dit eenvoudig bij ons melden via uw Orderoverzicht. Na melding van het defecte product ontvangt u van ons een RMA-nummer. RMA staat voor voor Return Merchandise Authorization. Dit RMA-nummer dient u mee te zenden met de retour.

Op de meeste artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u of uw klant is afgeleverd. Sommige artikelen hebben een veel langere garantietermijn, denk hierbij aan een We-Vibe of een artikel van het merk Lelo. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden.

Manco levering

Indien u of uw klant per ongeluk een onjuist artikel heeft ontvangen, of er ontbreekt een artikel, kunt u dit ook melden middels het RMA formulier. Aangezien alle artikelen gescand worden bij het verlaten van ons magazijn, komt dit gelukkig zelden voor. Mocht het toch een keer gebeuren, dan zenden we het artikel uiteraard nog na.

U kunt de volgende producten aanmelden middels het RMA formulier

  • defecten
  • verkeerd toegezonden artikelen
  • ontbrekende artikelen / manco’s

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Share